TÅLAMOD

2008-08-16, 19:22:45 / Kategori: Allmänt
Det kommer bilder från semestern snart, jag lovar! Fast ett av mina I-landsproblem är att jag tycker det är tråkigt/jobbigt att föra över alla kort från kameran till datorn. Ja jag vet, jag är ett latarsle.

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-08-17 / 20:20:42

Haha, jag förstår. Du lider av efter-Turkiet-syndromet. :) De första dagarna efter att man kommit hem så går man bara omkring och suckar och önskar att man var kvar i Turkiet. Men om några dagar kommer du att känna dig bättre, jag lovar! Vad kul att höra att semester gick bra i alla fall. Ser fram emot att få se bilder. Då du hinner alltså! :)



Med mig är det bara bra. Lite jobbtrött kanske, men nu är det bara en vecka kvar, så jag får bita ihop och kämpa mig igenom den. Och nästa tisdag så åker jag äntligen tillbaks! Sommaren har gått jättesnabbt tycker jag, det är bara de här sista veckorna som går oäääääändligt långsamt. :S



Vad har hänt med din blogg btw?? :) Den har förändrats bara på en natt! Jättesnyggt i vilket fall som helst, den här designen tycker jag passar dig! :)



Kram!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: