VATTEN ÖVER HUVUDET

2008-08-31, 12:17:07 / Kategori: Allmänt

En våg av flit och energi sköljde plötsligt över mig för en stund sedan. Dags att städa alla köksskåp, slänga gamla grejer och ev uråldriga torrkonserver som man sparat på sig sedan Andra världskriget. Då slängde man minsann ingen mat, fråga min sambo. Man kan tro att han var med på den tiden nämligen.
Fram med Ajax och sedan satte jag igång. Efter två skåp var jag trött. Och nu sitter jag här framför datorn med ett glas saft och kippar efter andan. Det är så många skåp kvar... Och jag kan ju heller inte sluta halvvägs, det skulle ju bara vara för äckligt. Så jag ska strax återgå till mina husmorssysslor. Om man skulle äta lite glass först kanske? Det har väl aldrig skadat.



Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-08-31 / 13:20:44

Haha, åhhhhhh, vad jag känner igen mig i det där! Hade bara läst halva texten, om hur du satte igång att städa, och tänkte direkt: sån är jag också, men sedan tar bensinen slut halvvägs (bildligt talat...)och så tröttnar jag och lämnar skåpen ännu rörigare än vad de var då jag började! Hoppas du får inspiration till att städa och slutför skåpen idag! :) Ska snart också hugga tag i kvasten och börja sopa lite (läs: dammsugaren)!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: