HON ELLER HAN?

2008-12-08, 13:49:46 / Kategori: Allmänt
Nu har jag precis bokat tid för ett könsultraljud. Vi fick tid den 19 januari. Så alla ni som inte vill veta vem som bor i min mage bör kanske klippa kontakten helt en eller ett par veckr efter det. Så slipper ni få reda på det av misstag. Näää hahaha, jag kommer ju berätta för alla ändå. Jag vet att mamma inte vill veta, men hon blir nog allt bra nyfiken i alla fall. Och om hon inte blir det så kan jag ju alltid binda fast henne på en stol och berätta i alla fall, så det så.
Och så tycker jag det ska bli kul att kunna berätta för Tindra om hon ska få en lillasyster eller en lillebror. Det blir ju lättare för hennes produktion av bebissaker som är i full gång. Böcker, teckningar mm mm.

Jag mår inget vidare idag. Sov i flera timmar innan, och jag hade säkert sovit än om inte telefonen hade ringt. Har ont i huvudet också, så jag tog nyss en Alvedon. Kanske dricker jag för lite? Igelkotten kanske slurpar i sig all vätska så att min stackars kropp blir helt uttorkad. Ska hälla i mig en spann vatten nu så får jag se.

Steffen
BLOGG: http://steffenedvardsen.blogspot.com 2008-12-08 / 18:11:04

Jag vill inget veta....Men det e ju kört när du berättar för Tindra ju....då kommer ALLA få veta det. Spelar ingen roll om man kuttar kontakten med dig i två veckor...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: