NU KOMMER VI 2009!

2008-12-31, 17:35:59 / Kategori: Allmänt
Håll i hatten, nu är det full fart mot 2009! Inte många timmar kvar nu på gamla 2008. Ut med det gamla, in med det nya, på en massa olika sätt.
2009 kommer bli ett kanonår, det vet jag. Hur kan det bli annat än bra när lilla Sjörövar Fabbe äntligen kommer till oss i april? Och sen vet jag att det kommer att hända en hel del andra saker som är fantastiskt roliga!



Har jag uppnått allt som jag ville under det gångna året då? Tja, jag vet inte, för jag kan inte påstå att jag hade så himla många stora mål att beta av. Men med det är det inte sagt att det har varit ett händelselöst år.

♥ Tindra började ju skolan, det är en milstolpe.
♥ Två underbara veckor i Turkiet tillsammans med min älskade lilla familj. Det lever vi på länge allihop.
♥ I augusti blev vi gravida, snabbare än vi hade anat. Men fasen vad kul!

2009 kommer bli ett bra år med en massa gos med bebisen. Och jag är övertygad om att det kommer bli ett år fyllt av andra härligheter också.

Ha en magisk kväll mina vänner, och fira in det nya året rejält.
Hoppas att ni hänger med mig här nästa år också.

Puss & kram på er!







» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: