ÅKA HEM = TRÅKIGT!

2008-07-17, 12:51:40 / Kategori: Allmänt
Den långa, långa bilfärden är inte alls något jag ser fram emot... Bläh... Inte att börja jobba heller för den delen. Nu händer det i och för sig grejer på jobbet, och om allt går som det ska så har jag nytt jobb i sep/okt. Spännande! Dessutom ska det bli intressant att se vilka erbjudanden som dalar in från gamla jobbet nu när jag funderar på att röra mig vidare. Eller funderar och funderar, jag har väl i princip bestämt mig. Ska ha "möte" med ena chefen nästa vecka, så då får vi se vad som erbjuds.

Och snart är det Turkiet. Tjo och tjim. Har en massa grejer att fixa innan den resan bara, så nu gäller det att vara effektiv de dagarna som är kvar. En bra kombination mellan jobb och reseplanering får det bli.
Vi ska köpa en liten budgetkamera till Tindra. Istället för att ge henne skitengångskameror så köper vi en billig digital som är bara hennes. Hon gillar att ta kort, men det är ju inte alltid man vill fylla sin egen kamera med bilder på pommes frites och skabbiga, turkiska katter :) Idag beställde även vi en ny kamera, så nu vankas det finbilder från playan i Side.



Silver it is!

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-07-17 / 21:03:10

Vad roligt för Tindra, jag brukade också fota en massa katter på mina utlandsresor då jag var liten. Ja, mycket mer än kattbilder blev det inte heller. :P Den kameran som ni beställde ser fin ut! Hoppas det blir många bilder ifrån Turkiet då - och att vi - dina trogna läsare får se en del! ;)





Kram!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: