ÄNTLIGEN SISTA ARBETSDAGEN

2008-07-30, 09:27:39 / Kategori: Allmänt
Inte sista, sista. Men sista arbetsdagen före semestern i alla fall. Imorgonkväll åker vi! Nu är jag så spytrött på allt vad jobb heter, så det ska bli helt fantastiskt skönt! Tindras pappa är på god väg ner, han sitter som bäst på planet i detta nu. Han hinner få två dagar där nere innan vi kommer ner och terroriserar honom.

Och nu är det dags för kapitel tantgnäll. För den här värmen alltså, den tar kål på mig! Jag har nära döden upplevelser varje dag, flera ggr om dagen. Hade jag legat på en strand eller på en luftmadrass i vattnet så hade jag inte klagat kanske. Men nu står jag inne på en restaurang och jobbar i 32 gradig värme. Vad fan är det frågan om?! Det är mänsklig tortyr! Jag känner mig som svettig pizzabagare. Inte vill man äta, för det är så varmt så inget är gott. Sen plötsligt mår man illa för att man inte har ätit på hela dagen. Ja ja, bara man dricker så överlever man nog.

Nä, om man skulle packa istället för att sitta här och vara lustig. DEAL!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: