MIN STORA LILLA TJEJ

2008-07-22, 21:42:52 / Kategori: Allmänt
Jag hänger inte med... Min lilla böna har blivit så stor. Det känns som förra veckan när hon låg ihoprullad som en kaffeböna på min bröstkorg och sov så gott. En liten liten tjej. Och nu har hon blivit så stor! Jag blir nästan lite sentimental och tårögd när jag inser hur fort tiden har gått.
Ikväll satt hon och spelade Playstation när hon plötsligt kom på att hon ville sova över hos sin mormor och morfar. Hon packade sin lilla Shrekryggsäck med kläder och några dockor, tog ett gosedjur i famnen och sedan gick hon. Jag hängde över balkongräcket när hon gick, gosehunden satt på hennes axlar och hon vände sig om var femte meter och vinkade. Hon ringde när hon kom fram lilla gumman.
Och om knappt en månad ska hon börja skolan. Igår ville hon ta hål i öronen, jag har lovat henne att kolla upp det.
Min stora lilla tjej, jag älskar dig så!

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-07-23 / 00:07:13

Haha, min mamma vinkar FORTFARANDE åt mig genom köksfönstret VARJE morgon då jag går till jobbet (om hon är vaken). :D Och jag är 22....!!

Kim
BLOGG: http://mammamuuu.blogg.se/ 2008-07-23 / 13:14:15

Ja, tänk vad tiden går fort...

Känner precis samma. Dock har min son inte hunnit komma i skolåldern ännu. Men man känner ändå att vart tar tiden vägen när man tittar på honom.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: