RILLA I RAPPAN!

2008-07-20, 19:26:15 / Kategori: Allmänt
Idag var vi på bio och såg Kung Fu pandan. Jätterolig film måste jag säga. Jag älskar animerade barnfilmer, och denna var full av lustigheter. Rekommenderas verkligen om man har barn, eller om man bara har barnasinnet kvar.

När vi kom in på bion och skulle gå till våra platser gick vi först fel. Reklamen var redan igång, så det var ganska mörkt därinne. När jag vände mig om hade jag plötsligt glömt att vi hade gått upp fyra trappsteg, så jag tog ett steg rakt ut i tomma intet. Så kändes det i alla fall. Jag ramlade handlöst framåt, krampaktigt hållandes i min Fanta och popcornpåsen. Vad gör min sambo? Borde han inte ha kastat sig ner på golvet och frågat om det gick bra? Jo det borde han! Istället vände han sig om, tittade på mig som om jag var en hög med hundskit, och gick sedan vidare! Vad faaan?!?! Jag for upp fort som fan, för att ramla hullerombuller i en fullsatt biosalong tillhör inte mina favoritsysselsättningar. Piiinsamt!
Ont i hela kroppen fick jag. Men slutsatsen är: vad är det för empatilös karl jag har skaffat mig?!

K i m m e l i m
BLOGG: http://mammamuuu.blogg.se/ 2008-07-20 / 20:51:13

Hahaha jag sitter och småfnittrar lite för mig själv när jag läser detta inlägg! Det låter faktiskt nästan som min sambo.

Vi får väl hoppas att det var såpass mörkt i biosalen att ingen skulle kunna känna igen dig i dagsljus i alla fall ;)



Jo, men återkom med färger (och ev annat) när du vet ungefär hur du vill ha den! :)

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-07-20 / 20:52:09

Stackare! Inte stötte du dig väl? :(



Det konstiga med om man faller och stöter sig på en allmän plats, så är väl att oavsett hur ont man än har så är det första man gör reser sig och ser sig omkring för att kolla hur många som såg ens fall! :)



Tycker du ska ge din karl en liten uppläxning där, om du inte redan har gjort det! Vart har alla sanna gentlemen tagit vägen?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: