SIMHUD OCH PLATTFOT

2008-07-27, 21:50:41 / Kategori: Allmänt
Idag när jag stod på jobbet ringde Jocke - Din dotter kan simma! Herregud, hur gick det där till egentligen? Häromdagen när vi var på stranden kunde hon inte simma, trots att hon försökte. Nu kan hon plötsligt simma. Men! Bara under vattnet hahaha!! Hon kan inte riktigt flyta än, så hon simmar under vattenytan istället. Det funkar ju lika bra det, men nackdelen är ju att hon inte kan simma så långt, eftersom hon måste upp och andas efter ett tag. Det kommer väl, plötsligt flyter hon nog på ytan som en kork. Misstänker många, långa timmar i poolen i Turket.

Jag har jobbat mina underbara 12 timmar idag. Fy faaan säger jag bara! Jag satt ner i ungefär 30 sekunder på hela dagen, och det var på toaletten en gång. Nej nu ljög jag förresten. Tog en kaffe med darlingen också, då satt jag i säkert 10 minuter. Sen har det varit full fart. Tycker det är lite jobbigt att alla måste äta sushi. Vad hände med pizzor folket??
Fick i alla fall skön fotmassage av älsklingen när jag kom hem. Han är en pärla den där Stockholmaren :)

Dags att sova. Imorgon ska Tindrisen på fritids för första gången. Jag tycker nog det är mer spännande än hon, hon är stencool. Själv ska jag jobba 10 timmar och förhoppningsvis hinna packa lite på kvällen när jag kommer hem.

Guten nacht!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: