VÄNNER

2008-07-23, 10:43:32 / Kategori: Allmänt

Vi var ju som bekant på semester i Norge med Tindras pappa, dvs min före detta. Min nuvarande sambo var också med, och de två kommer väldigt bra överens. Så med andra ord var det som att åka med en god vän, inga konstigheter eller någon märklig, stel stämning.
Igår fick jag höra på jobbet att de pratat om mig på min semester. Inte pratat skit alltså, men de hade pratat om faktumet att vi alla hade åkt till Norge tillsammans. Någon hade sagt att det var märkligt eller konstigt att vi umgås allihop.
Visst, det tillhör väl inte vanligheterna, det kan jag hålla med om. Men å andra sidan är väl den sitsen vi alla sitter i nu den absolut ultimata för alla parter? I synnerhet för Tindra. Och vi andra har ju kul ihop, så varför skulle man då inte kunna umgås?

Alla separationer och skilsmässor behöver inte bli smutsiga. Oftast blir det så, men i sällsynta fall så blir det som vi har det. Man blir riktigt goda vänner istället. Och då kan jag tycka det är tråkigt att folk ska reagera och tycka det är märkligt och konstigt. Å andra sidan skiter jag fullständigt i vad folk säger! Det är 2008, man får lov att sätta sig själv och sina närmaste i första rummet.



K i m m e l i m
BLOGG: http://mammamuuu.blogg.se/ 2008-07-24 / 10:10:52

Håller med om det där. Det brukar väl tas för givet bland folk att när ett par separerat så kan man inte umgås längre. Det tycker jag är löjligt tänkande faktiskt.



Bor ni i Stockholm eller Göteborg då kanske?

Vi bor ju i finska lapplands "huvudstad". Vissa frisörer tar hutlösa priser men jag hade tur som hittade en bra salong.

Annars brukar jag alltid klippa och färga mitt egna hår. Då betalar man ju endast för 2 paket färg i matbutiken. Men så har folk klagat på att jag gör så att jag bestämde mig för att punga ut lite extra stålar för en professionell behandling. Haha




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: