GOD MORGON

2008-06-11, 07:22:58 / Kategori: Allmänt
Eller god och god...
Man vaknade till regnblöt asfalt idag. Grått och molnigt, och det blåser fortfarande friskt. Hmmm, undrar om det här är början på fortsättningen på sommaren? Får såna illa flashbacks från sommaren 2007. Blir nästan lite tårögd av rädsla för att den skräcksommaren ska upprepas.
Iofs så har vi ju garderat oss det här året med solsäkra Turkland. Nu ligger tempen på över 30 grader där. GÖTTIGÖTT!

Har även en 12 timmars arbetsdag framför mig, så det var nog därför det var extra jobbigt att gå upp idag. Man ser liksom inget slut på dagen. Känns som att stå och trampa i kvicksand.
Vi kanske inte ses förrän imorgon igen då. Ikväll när jag kommer hem lär jag vara sliten, och så ska man upp tidigt imorgon igen. Suck... Om man skulle ta bilen och köra ner i Landvettersjön som mamma alltid sa i svåra stunder när jag och syrran var tonåringar.


Kim
BLOGG: http://mammamuuu.blogg.se/ 2008-06-11 / 08:34:54

Tacktack! Har du något bra kort på dig så kan jag säkert fixa en design i liknande stil till dig också!



Du det där med profilbilden återkommer jag med lite senare idag! Eftersom du jobbar häcken av dig idag så påverkar det kanske inte dig ändå. ;)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: