OM JAG HADE PENGAR TRALALALALALALA

2008-06-01, 22:38:37 / Kategori: Allmänt

Så skulle jag köpa det här huset och flytta till Örebro utan att blinka! Vem bor så här?? Det ser ju så hyperstylat ut, och nästan som det är riggat för en filminspelning eller nåt...





Jag skulle kunna sälja min egen mamma om jag fick bo i det här huset. Förlåt mamma! Jag skulle naturligtvis se till att du kom till en bra köpare!
Jaha, om man skulle börja spara... Utgångspris 4 200 000 kr. Jag har ca 1000 kr på mitt konto, det kanske duger som handpenning...?




 
 


Kim
BLOGG: http://mammamuuu.blogg.se/ 2008-06-02 / 08:45:43

Oj förlåt. Jag hade för mig att jag pratat med dig om designen. Jag försökte mig på det men det ville sig inte riktigt. Det är svårt att hitta brushes osv för en asiatisk design tyvärr. Hoppas du inte är helt förkrossad nu! ;) Nej, men om det är nån annan design du kan tänka dig så säg till så kan jag FÖRSÖKA.



Huset var fantastiskt btw! Jag hade sålt både mor, far, bröder och sambon för det! haha

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-06-03 / 10:22:17

Vilket fint hus! Så ljust och vackert! :) Dock skulle det nog inte hållas rent särskilt länge om jag skulle bo där har jag på känn. Men det ser jättemysigt ut!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: