SPÖKEN?

2008-06-04, 08:48:12 / Kategori: Allmänt
Häromdagen när jag kom hem från jobbet inträffade det något märkligt. På morgonen innan vi gick så hade Tindra tittat på film. Vi hade på förstärkaren, eftersom filmen låg på datorn, så hon kollade därigenom.
När vi gick hemifrån stängde jag av både TV:n och förstärkaren. TV:n på standby-knappen, och förstärkaren på huvudströmbrytaren.

När jag låste upp dörren på eftermiddagen hörde jag musik. Fattade ingenting när jag gick in. När jag kom in i vardagsrummet stog TV:n på och förstärkaren också, på jättehög volym på radiokanalen. Skumt! Visst om jag hade glömt stänga av förstärkaren på morgonen, men jag vet att jag stängde av den. Dessutom hade vi ju inte på radiokanalen då, så det hade inte spelat någon roll.
På något sätt hade de båda apparaterna gått igång av sig själva under dagen. Undrar vad grannarna tänkte när vi spelade så hög musik hela dagen... Trots att vi inte gjorde det.



Vem är den skyldige??

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-06-04 / 22:38:11

usch, det där låter lite creepy det... :S men det har väl antagligen nåt med elektriciteten att göra, även de flesta moderna maskiner kan ha fel! :) Min TV har också gått på av sig själv någon gång, och då blir man ju en aning skrämd...



Angående drömhuset, så ja, absolut ska man ha en städerska också som kommer och städar huset några gånger per vecka.. :) Men det ska jag ju givetvis också ha även om jag skulle bo i en liten källarskrubb.. :P I wish... :)



Självklart så tittar jag in på din blogg så ofta som jag kan, oberoende om du uppdaterar eller ej! :) Gillar som sagt att läsa dina skriverier!

Kim
BLOGG: http://mammamuuu.blogg.se/ 2008-06-05 / 16:21:09

Hej! Jag har lagt upp en eventuell design åt dig i min blogg. Gå in där och kika. Gillar du den så är den din. Annars så fixar jag nåt annat till dig istället! Inga som helst problem. =)

Kim
BLOGG: http://mammamuuu.blogg.se/ 2008-06-05 / 22:19:07

Vad roligt att du gillar den!

Jag behöver din emailadress samt lösenord så går jag in och lägger in själva huvudbilden och designen i din stilmall + kodmall.

Eller om du vill försöka själv så kan jag bara skicka alla koder du behöver och bilden.

min email/msn skrev jag i alla fall ner här. Jag lägger in allt så fort jag fått inloggningsuppgifterna i så fall!

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-06-05 / 23:45:11

Gaaah! Jag skulle nog bli galen om någon skulle säga något liknande till mig!! :D Är det inte konstigt att då man var lite yngre så blev man alltid glad om någon trodde att man var äldre än vad man var, men nu så vill man absolut inte se äldre ut än vad man är, helst ska man se yngre ut. Minns också ett äldre par som jag hade på en utflykt i Alanya förra året, de kom fram till mig och sa: "Oj, vad du kan mycket! Och ändå är du så ung, du måste ju vara under 30!" Och det här var alltså förra året, då jag var 21!! :S Men så är det ju inte alltid så lätt att uppskatta folks ålder heller, ibland kan det svänga rejält! Hur gammal är du förresten? :) Om jag får fråga? Kram!

Kim
BLOGG: http://mammamuuu.blogg.se/ 2008-06-06 / 10:12:17

Nu menade inte jag lösenordet till din mailadress som jag vill ha. Utan lösenordet till bloggen för att kunna komma in och lägga in allt. Det kan du ju ändra enkelt innan och sen när jag är glad ändra tillbaka det igen. Så vet ju inte jag sen vad du har för lösenord. Inte för att jag skulle komma ihåg det ändå :P

Men jag skickar allt du behöver via mailen i alla fall!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: