DAGENS FYND

2008-03-12, 10:52:20 / Kategori: Allmänt
Har precis avverkat morgongröten, och så fort den har lagt sig lite så är det dags att träna. Efter det är det dags att samla ännu några vuxenpoäng och gå till sitt arbete. Skulle mycket hellre vara hemma hela dagen och surfa runt på nätet. Märkligt vad arbetsskygg man kan bli bara efter att ha varit ledig i 3 dagar.





Har i alla fall redan hunnit spendera lite pengar så här på morgonkvisten. Satt och surfade runt på den tokroliga sidan bluebox.se
Där finns det verkligen hur mycket prylar som helst! Till allt och alla. Mycket bra sida anser jag. Så jag tillät mig själv att släppa ett par hundringar, och detta blev resultatet.

                  En liten svart portmonä med dragkedja. Fanns i miljarders olika utfärdanden, så jag drabbades en stund av kraftig beslutsångest. Sen tog mitt förnuft över och sa att den svarta är tåligast och blir inte smutsig så fort.
Det andra är ett litet resekit, som jag tänkte ha till London i april. Vi reser med handbagage bara, och då är det ju sjukt hårda regler för vad som får medföras och i vilken mängd.  Det här lilla kittet innehåller i alla fall 2 små flaskor och 2 små burkar. Sen är det bara att fylla dem med vad man vill. Njae... Kanske inte tändvätska och kokain, men... Och sen stoppar man dem i den lilla medföljande necessären. Allt är godkänt av Luftfartsverket - kan ju inte bli bättre!





» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: