FY FAAAN I HELVETE!!!

2008-03-24, 11:08:08 / Kategori: Allmänt
Dumma, dumma, dumma jag. Och vilka dumma, jävla idioter till människor det finns!!
Hittade en länk till en sida där de visar hur det går till på en kinesisk (?) pälsfarm. Och så jävla dum i huvudet som jag var så började jag titta på ett filmklipp som fanns på sidan. Nu sitter jag här och lipar och vill spy, samtidigt som jag skulle vilja åka dit och totalt kallsinnigt begå massmord på alla människor som jobbar där.

Kan inte ens förmå mig att lägga ut den där jävla länken till er så att ni själva kan se hur vidrigt det var. Önskar att jag själv aldrig hade öppnat den, och vill inte utsätta fler människor för denna vidrighet. Känslan av total maktlöshet infann sig genast, och det är jobbigt som fan att veta att man inte direkt kan göra nåt för att stoppa det. Även om omvärlden protesterar så kommer det säkert fortsätta ändå. Fy faaan säger jag!

De små djuren flås levande, medans de hänger i bakben eller svans. De sprattlar och kämpar för sina liv, samtidigt som ett jävla pucko flår dem med en slö kniv. De små flådda kropparna slängs sedan på en hög, och inte ens då är djuren döda! Ett djur lyfter på huvudet och tittar in i kameran, ögonen blinkar förtvivlat.

Måste snart gå och spy tror jag. Och så måste jag leta mig tillbaka till sidan för att se vad man kan göra för att bidra med motstånd, för detta måste fan ta mig stoppas!!!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: