KANSKE, KANSKE INTE...

2008-03-28, 22:51:31 / Kategori: Allmänt
Jag funderar också på om jag skulle lägga ut en liten tävling här på min blogg, för att boosta antalet unika besökare... Måste bara komma på en kul tävling, och kanske tom ett litet pris!



Har haft en halvtråkig kväll. Tindra har varit lite magsjuk och spytt några gånger idag, så det blev en lugn hemmakväll i soffan. Hoppas hon är bättre imorgon så man kan hitta på nåt kul. Man vill ju passa på när hela familjen är hemma och jag inte jobbar helhelg som jag brukade göra.



Igår var jag nästan lite barnslig, gick och la mig kl 20.30 ungefär. Var så trött efter att ha börjat kl 7 på morgonen. Så tidigt har jag inte gått upp på flera veckor. Och så skulle jag ju börja 7 imorse också. Och det var välbehövliga dryga 9 sovtimmar. Sällan jag sover så många timmar per natt, även om det skulle behövas. Man är ju oftast som ett klubbat köttstycke på morgnarna.


image35

Zzzzzzz


Josephine
BLOGG: http://mumintroll84.blogg.se 2008-03-29 / 11:41:35

Nå, man kan ju inte alltid ha rätt:) Jag gjorde det nog enligt mitt tycke rätt knepigt för er, heh..Hur har din dag varit? förutom lite spysjuka i familjen..(sånt är alltid jobbigt.
Här har det blivit lite vår i luften, vilket är skönt!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: