SNÄLLA, SNÄLLA HAITIER

2008-03-24, 19:21:46 / Kategori: Allmänt
Har fortfarande brutala men efter att ha sett den där osmakliga filmen med djuren... Önskar inget hellre än att jag ska drabbas av tillfällig minnesförlust, och bara glömma vad jag sett.
Eller ännu enklare, att haitiern från Heroes ärar mig med ett besök. Han lägger sin hand på min panna, och vips är alla minnen raderade. Sudda, sudda...

image19

Jag vet att jag låter helt überdramatisk, och jag har en tendens att vara en dramaqueen ibland. Men inte nu! Jag är verkligen så upprörd som jag låter. Jag vill inte älta det, men det var fasen det värsta jag har sett i hela mitt liv. Och jag anser inte mig själv vara en blödig liten mjukis, jag brukar vara ganska tålig och är inte äckelmagad. Men detta tog bannemej priset.
Att människan kan vara så brutalt grym. Tragiskt...





» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: