VARNING UTFÄRDAS

2008-03-23, 21:12:32 / Kategori: Allmänt
Varning nr 1
aldrig och se Angel på bio, den nya Colin Nutleyfilmen. Inte bra, inte bra. Dålig handling och ett ytterst förutsägbart slut. Pengarna tillbaka!

Varning nr 2
Köp aldrig Guitar Hero, om du vill fortsätta ditt liv som en fullt fungerande social människa! Risken är överhängande att du (som jag) blir totalt hjärntvättad. Så fort någon ber dig hänga av dig den lilla röda gitarren så väser du fram ett - rör mig inte! Lämna mig ifred, jag spelar!!!
Synd att man inte kan tjäna pengar på att lira röd plastgura...



Har precis kommit hem från en underbar kväll med Jocke. Först var vi ute och åt. Brände av ännu en kupong i Enjoyhäftet, och denna gången blev det på Golden Days.
Där har jag nog inte satt min fot sedan jag var 16, och snek mig in med falskleg och grejer.
Maten var i alla fall kanon, servicen likaså, om inte bättre. Vi käkade Black & White, och till förrätt blev det en sån där liten nyttig korg med olika friterade saker. Lökringar, kycklingbitar, ost & jalapeno mm. GÖTT!

Efter det var det dags för bio. Vi hade bokat biljetter till 10 000 BC, utan några större förväntningar på att det skulle vara en höjdarrulle.
image18

Fel, fel, fel. Jag älskade den, fick gåshud flera gånger om och var alldeles lyrisk när vi gick ut från Bergakungen. Om man gillar den typen av filmer kan jag verkligen rekommendera den!
Så, en helkväll med darlingen, kan det bli bättre?



Nu ska jag dra av några feta solon på gitarren. Börjar få lite abstinens känner jag ;) Rock on people!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: