FJORTISVARNING

2008-05-21, 20:58:30 / Kategori: Allmänt
Nu när man plötsligt har överraskat sin kropp med lite träning och sundare kosthållning, så svarar den med... Dålig hy! Men va´ fasiken?! Är det en av belöningarna man åker på?? Att man plötsligt ser ut som en 14-åring i ansiktet. Ska det vara så så vete katten alltså. Då kanske jag hellre vill vara fet med fin hy? Hmm....

Äh skämt åsido. Fattar att det är en massa skit som ska ur kroppen nu när man har bytt livsstil. Vet att det har blivit så tidigare ibland när jag har börjat träna. Det märks med en gång i ansiktet. Förhoppningsvis så är det bara en tillfällig period, nu i början. Eller?
Idag har för övrigt inte varit någon bra dag, matmässigt sett. Har inte alls ätit sunt. Men det var liksom som om kroppen behövde det. Kanske har jag varit för hård med kolhydraterna senaste tiden, vad vet jag. Så idag har jag käkat en massa pannkakor, med både grädde och sylt. Lite dåligt samvete har jag, men å andra sidan... Jag går ju inte ner 1 kg varje gång jag tränar, och inte heller går jag upp 1 kg de gånger som jag spårar ur lite och äter dåligt. Så länge det inte sker varje dag, och det gör det ju inte. Lägger denna dagen bakom mig och blickar framåt. Spinning imorgon igen, nya tag!!






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: