FORZA PERELLI!

2008-05-22, 23:04:50 / Kategori: Allmänt
Ja nu har man suttit här som en svennebanan och kollat på semifinalen i ESC. Tindra skulle också kolla, men däckade efter halvlek. Jag får rapportera imorgon att Charlotte Perelli gick vidare. Skulle bara fattats annat.
Dessutom är ju hela Norden med om jag inte har helt fel? Norge är med, likaså Island, Finland, Sverige och Danmark. FANTASTICO! Har nog en liten smygfavorit, och det är Danmark. Antagligen ingen låt som kommer vinna, men jag gillade den. En läcker kille med karisma och utstrålning.
Mmmm, det blir definitivt en helkväll på lördag!

John Blund var här för längesen och kastade sömn i ögonen på fröknarna Karlsson. Den minsta föll offer omedelbart, och nu är det dags för den äldsta att ge vika också. Guten nacht!

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-05-23 / 08:44:10

Av de nordiska länderna så gillade jag också Danmarks låt bäst. Hade 6 st favoriter igår, varav alla kom med i finalen, så det ska bli spännande att se hur det går för dem. Georgiens låt var också fin, men jag tror att sångerskan var blind? Vad tyckte du om den?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: