JISSENADA

2008-05-13, 20:35:42 / Kategori: Allmänt
Nu är jag baskemej helt slut. Vilken hysteriskt motionerande dag jag har haft. Först min morgonträning med löpning och powerwalk, och nu på kvällen ännu en powerwalk med Tindras pappa. Och han gick ju som en jäkla galning. Skulle nästan kunna tro att han hade betalt för att pinna på. Jag var ju bra mör i benen efter morgonens strapats. Vill inte ens tänka på hur det blir imorgon när jag ska upp ur min sköna säng.

Vi var i alla fall inne på Friskis en sväng för att köpa träningskort. Maj månad så är det gratis träning för alla. Jippie sa jag, snål som man är. Men nästa månad blir det väl kort då antar jag, eftersom Lusekoftan (alltså Tindras pappa) verkar vara bra på hugget. Och jag kan ju inte vara sämre. Behöver ju nån som peppar mig.

Imorgon är det jobb igen. 10 timmars härligt sushiproducerande. Spritter liksom av glädje i hela kroppen på mig. Njae... Det är nog snarare dödsspasmer.
Om någon skulle ge mig ett alternativ - ät daggmask så slipper du jobba mer. Då hade valet varit enkelt. Daggmask har ju ingen dött av.

Steffen
BLOGG: http://steffenedvardsen.blogspot.com 2008-05-14 / 00:00:19

Vem skulle köra skiten ur vem?? ;-) Vi tar vel ett pass till innan helgen va? Torsdag blir vel bra!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: