MAN BORDE, MEN SKA MAN?

2008-05-23, 10:10:15 / Kategori: Allmänt
Jag borde träna idag. Eller vadå borde? Vem säger att jag bör träna idag igen? Ingen naturligtvis, men jag själv anser att jag borde göra det. Tänkte gå på spinning imorgon kl 10, men... Om jag känner mig själv rätt så kanske det blir svårt att motivera sig själv till att ställa klockan en lördagmorgon, dra upp barnet ur sängen och släpa med henne till gymmet. Därför tänkte jag att jag borde träna idag före jobbet, om utifall morgondagens träning uteblir pga bristande motivation och dåligt morgonhumör.

Å andra sidan måste jag städa lite här hemma också. Bläh, nu blev allt bara jobbigt. Och tråkigt. Nu suger livet. Nää hahahaha, inte då. Tjo och tjim, det är ju ändå fredag, och jag är ledig i 4 dagar!
Det jag allra helst skulle vilja göra nu är att lägga mig i soffan och kolla på mitt senaste hemladdade Grey´s Anatomy avsnitt. Man måste ju hänga med i USA-takt, annars är man ju helt ute.

För er som inte känner mig så väl, eller som inte förstår, så fullkomligt dryper det här inlägget av sarkasm idag. Bäst att sluta innan jag går över gränsen!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: