OOPSIE DAISY...

2008-05-19, 23:42:05 / Kategori: Allmänt
Som det kan gå när man inte håller i hatten! Seglade in på HM´s online shopping, och vips så stapplade jag ut igen med mina elektroniska shoppingpåsar fyllda på råge.
Tack Gud för delbetalning :)

Om man skulle lägga sig. Kollade nyss Friskis hemsida, och det var ingen munter syn. Insåg efter 3 sekunder att jag knappt kommer kunna träna där i sommar. Inte på pass i alla fall. De kör typ 2 pass i veckan, både spinning och aerobic. Det får bli tråkgym i brist på annat.  Hur ska jag nu komma i min nya bikini?! Får väl leva på skorpor och vatten som folk gjorde förr i tiden. Då var de ju så magra och ynkliga.

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-05-23 / 08:52:39

Haha, jag har blivit alldeles besatt av H&M shop online, det första jag gör på morgonen är att logga in på deras sida och se vad de har fått in för nytt... :) På kvällen finns det oftast inget kvar (har kommit fram till att de uppdaterar sidan på morgonen nångång kring klockan 6-7), så det gäller att vara ute i tid om man vill ha något... Har blivit lite shopping där med, men jag väljer att inte skriva om det på bloggen eftersom jag vet att min kille också tittar in på min blogg ibland. Han kan ju inte svenska, men han förstår ändå oväntat mycket... :P Förutom igår då jag hade skrivit om SNOR, då trodde han att någon SNARKADE mycket... :D




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: