SVENNEBANAN-BRÄNNA OCH SOCKERVADD

2008-05-11, 19:53:08 / Kategori: Allmänt
Vilken helg!! Snacka om att få en riktig försmak på sommaren. Försmak som gav mersmak, men nu vankas det tydligen kyligare klimat igen. Typiskt!

Igår hade vi picknick på förmiddagen. Vi åkte iväg och handlade frukt, wienerbröd, donuts och en massa dricka och tidningar. Sen la vi oss längst ut på bryggan på en badplats, och låg där och njöt hela förmiddagen. Efter det hann vi med en glass innan det var dags för mig att gå till jobbet.
Både jag och darlingen fick varsin svenne-bränna. Jag var röd som en cocktailtomat på axlarna, och sambon såg ut som en ketchupflaska på ryggen :)

Idag var jag ledig hela dagen. En heldag på Liseberg stod på dagordningen. Och det blev en jättemysig familjedag, med allt vad det innebär när man går på Liseberg. Karuseller, Flume ride, glass, sockervadd mm mm. Och ännu mer svenne-bränna. Men det är schysst att få lite färg på den vinterbleka huden. Nu ser man inte längre ut som en genomskinlig fryspåse...


image86
Tindra fick en rejäl sockeröverdos efter att ha glufsat i sig denna på 3 min.








» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: