EFFEKTIV? NJAE...

2008-11-21, 13:39:24 / Kategori: Allmänt
Det kan man ju inte direkt säga att jag har varit idag. Vaknade till dryga 5 minusgrader och lite snö! Mysigt, men kallt när jag skulle gå med Tindrisen till skolan. När jag kom hem så hade darlingen dukat upp ett mysigt frukostbord med nykokta ägg, mackor, te och tända ljus. Efter frukosten kröp jag ner i sängen igen, fullt påklädd, bara för att vila en stund. Somnade såklart, och vaknade nån timme senare. Då kollade vi på det senaste Greys anatomy avsnittet som darlingen laddat ner medans jag sov, samtidigt som vi båda glatt högg in på Aladdinasken.

Nu har jag i alla fall plockat lite disk och dragit igång en tvättmaskin. Har också spelat hög musik för att väcka igelkotten i magen.
Igår vaknade förresten glitterpinnen till liv igen. Alltså gubben under oss. Han har inte knackat i taket med sin käpp på flera månader. Om detta har vi haft många teorier, tex att han har tappat sin hörapparat. Men om så var fallet så hittade han den igår, för när Tindra spelade Eye Toy så kom det välbekanta ljudet. Tre kraftiga, missnöjda knackningar. Jag fick verkligen bita ihop för att inte springa ner och dränka även honom i gravidhormonsfloden. Jävla gubbe!! Klockan tre på dagen! Ett litet barn på 6 år måste väl kunna få eka och hoppa lite?! Kanske inte klockan tre på natten, då får han gärna knacka. Men mitt på ljusa dan? Antar att vi störde honom när han satt klistrad framför Glamour på TV och dreglade över nån dam. För det lär vara det närmaste kvinnligt umgänge han någonsin har varit. Muntergök...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: