GOD KALL MORGON

2008-11-24, 08:40:46 / Kategori: Allmänt
Kallt, kallt ute idag! Men ingen mer snö. Pratade en snabbis med Jocke, och uppe i Sthlm var det ca en dm snö, och mer väntas tydligen under dagen. Varför kan inte vi få lite snö så att jul och vinterkänslan verkligen infinner sig?!

Har sovit ganska bra inatt. Skulle ju till barnmorskan idag, men de hade ringt innan och lämnat återbud. Hon var tydligen sjuk. Så det får bli en annan gång. Inte mig emot direkt. Vill helst packa in mig i ett duntäcke och tända en massa värmeljus så det blir riktigt varmt och mysigt.
Ska nog sy upp två par mammabyxor som jag fick på posten i fredags. De passade jättebra, förutom längden då. Men så är det alltid för mig i och med att jag är så kort. Har vant mig vid att alltid behöva sy upp alla byxor jag köper. Så är det att vara mini. Igelkotten kommer nog också bli en mini, Jocke är inte heller längst i världen. Snarare tvärtom.



Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-11-24 / 10:03:08

Hur lång är du förresten? Det är inte alltid sagt att barnet blir kort även om föräldrarna är det. Min mamma är bara 1,58m och pappa är inte heller mycket över 1,70, medan jag är 1,72m!



Hoppas du får en mysig dag!



Kram!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: