HELGEN SUMMA SUMMARUM

2008-11-04, 11:00:47 / Kategori: Allmänt
Jaha, och så jag med min gravidhjärna då. Ska jag försöka komma ihåg saker som hände i helgen?! Det är ju flera dagar sedan. Jag som inte ens kommer ihåg vad jag gjorde igår...

I fredags kom svärföräldrarna från Strängnäs. Jag jobbade sent, så jag var inte hemma förrän vid niotiden. När jag kom hem var jag ganska trött, men vi umgicks en stund innan det var dags att sova. Bla spelade svärisarna Guitar Hero, med blandat resultat.
På lördagen hade vi kalas för Tindrisen. På förmiddagen åkte vi iväg till Frölunda och hämtade tårtan som vi hade beställt där. Den var verkligen superfin, och det hade varit skam om den inte hade varit det till det priset!






Det blev ett trevligt kalas med mängder av fina presenter. Som rena rama julafton nästan. Vi var alla ganska sega på kvällen efter, så då blev det bara en film i soffan och ganska tidigt sänggående.

Söndagmorgon var det upp i givakt och redo för avfärd till Ullared med mina föräldrar. När vi kom fram var det fullt med bilar på hela parkeringen, och vi kunde bara föreställa oss trängseln där inne.
Det gick ändå ganska smidigt när vi väl kom in, men det märktes tydligt vilka områden som var heta. Där var det trångt som i en packad silltunna. Julavdelningen, leksaker och barnkläder var smått kaosartat. Man kom inte fram med vagnen, utan fick ställa den och sedan försöka hitta den igen när man gått en runda.

Har i alla fall konstaterat att det msåte bli en tur till framåt våren innan bebben kommer. Bebisavdelningen har blivit riktigt bra, och de har det mesta. Ska definitivt köpa nappar och flaskor och sånt där. Men även allt annat som skötbordsunderlägg, badbalja, babygym, sängkläder mm mm mm. Mycket pengar att spara!

Måste rusa en snabbis nu, vi ska till tippen och slänga skräp. Återkommer senare med lite mer skitsnack!


Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-11-04 / 13:16:19

Vilken söt tårta!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: