IDAG ÄR VI TRÖTTA BÅDA TVÅ

2008-11-17, 11:32:26 / Kategori: Allmänt
Idag verkar bebisen ha lugnat ner sig. Kanske är helt slut efter allt det där sprattlet igår, det höll ju på konstant. Jag hade nog i alla fall varit hyfsat seg idag om jag var den.
Själv är jag också trött. Fattar inte riktigt varför tröttheten har kommit tillbaka? Ska vila nu framför TV:n.

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2008-11-17 / 11:46:43

Jag jobbade först på förskola men blev lagom arbetslös jag också. Och som sagt...jag hade inge problem. Men det var inte "bara" foglossning för min del. Jag spydde juh som en tok genom hela graviditeten och fick inte i mig nån mat. Fick läggas in med dropp och fick även blod. Och sen också havandeskapsförgiftning. :o) Tror jag fick alla plågor man kan ha nästan... Men det gick juh bra ändå. :o)

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-11-17 / 12:39:42

Ja men ETT litet gosedjur till kan hon väl få...! ;)

Jag var precis likadan då jag var liten, och även om jag inte räknat dem så kan jag tala om att jag har långt över 100 kramdjur hemma hos mamma, och fler blir det hela tiden (jag har 7 stycken här i Istanbul nu..). Jag sov också alltid med dem i sängen, till sist fick mamma dock flytta över en del till en hylla eftersom jag inte fick plats i sängen längre. :) Du får ta bort något av dem i smyg och hoppas på att hon inte märker att det är borta! ;)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: