MR NICE GUY

2008-11-13, 18:05:48 / Kategori: Allmänt
Var nere hos våra hyresvärdar idag, för att kolla vad det skulle kosta att lägga nytt golv i Tindrisens rum. Jag förklarade att det idag ligger ett fult klickfurugolv som man bara vill kräkas på när man ser det. Det är de förra hyresgästerna som själva lagt in det, och det fattas bitar både här och där. Det är dessutom inte lagt in under listerna, så på vissa ställen är det ett par mm mellan golv och vägg. Helt jävla värdelöst! Han kollade lite i sina papper, och efter en stund sa han att vi lägger in golv till er utan att det kostar något. Wihoo!! Vilken glad överraskning måste jag säga. Det är bannemej inte ofta man får något gratis idag år 2008.
Fick gå in i ett litet trångt rum och stå och trängas med killen medans jag valde golv. Det gjorde mig inte ett dugg, för han är så jävla snygg att man bara vill bita honom i rumpan när man ser honom! Tror vi har bestämt oss, men vi fick ändå med prover hem så vi kan kolla i lugn och ro. Så om några veckor så läggs det nytt golv i Tindras rum. Då ska jag dessutom måla om så att hela rummet blir fint och fräscht.

Har ringt på ett jobb också. Ska maila över min CV till honom ikväll, så får vi se om han ringer tillbaka. Tänker dock utelämna den lilla detaljen att jag är gravid. Vill inte bli ratad på en gång av den anledningen. Skulle det visa sig att han är verkligt intresserad och senare väljer bort mig pga det, så är det ju han som sitter i skiten. Då kan jag anmäla honom för diskriminering.

Steffen
BLOGG: http://steffenedvardsen.blogspot.com 2008-11-13 / 18:54:30

Du skrev inget om din blogg i din CV va:-P




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: