ROBIN HOOD, VAR ÄR DU?

2008-11-19, 14:09:46 / Kategori: Allmänt
Sånt här kan göra mig lite smått ilsk. 900 000 kr i månaden?! Ursäkta mig... Men här sitter jag, och det är ytterst tveksamt till om jag ens får någon sjukersättning från FK iom att jag är arbetslös för tillfället. Jag kan inte ens få typ 5000 kr, men han ska sitta och se nästan en miljon kr ramla in på kontot varje månad?! Vad fan ska han göra med alla de pengarna? Han hinner ju dö 700 ggr om innan han skulle hinna göra av med dem.
Nej fy fan! Det finns ingen människa i världen som är värd så mycket pengar! Oavsett om man spelar fotboll, golf, hockey, är chef över alla chefer. SJUKT!!!

loket olsson
BLOGG: http://sorvas 2008-11-20 / 19:07:50

Vilken tur att ebnen satt FAST på kroppen ;) så dom inte lå lösa i magen...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: