SNÖÖÖÖ!

2008-11-24, 13:17:06 / Kategori: Allmänt
Det snöar här! Inga stora monsterflingor, utan bara puder. Men det har hållt på hela förmiddagen, så det börjar bli ett tunt, tunt vitt täcke ute. Myspysigt värre.
Sitter här framför datorn och äter lunch. Ost och skinktoast med en stor kopp rabarbergräddete. Dröm de om rabarbergräddete häromnatten, så sen var jag tvungen att köpa det. Drack alltid det förr, i mina yngre dar hahaha.
Var nere på gamla jobbet och hämtade sushi till middag också. Blev så jäkla sugen så jag funderade en stund på att äta mina bitar til lunch. Men jag har ju lovat Tindrisen att vi ska äta det tillsammans.

Usch... Funderar på om jag ändå måste krypa till korset och fråga om jag kan få hoppa in ibland på mitt gamla jobb. Inga fasta tider kanske, utan mer när det passar mig, och när jag orkar. Det skulle ju inte behövas så många timmar för att få in några kronor på kontot i alla fall. Å andra sidan vet jag ju inte ens om jag får komma tillbaka. Men det är inga kalla vibbar när jag är där och handlar mat i alla fall, nästan tvärtom. Ska messa gamla chefen senare tänkte jag och se om vi kan träffas och snacka i alla fall, och se vad vi kan komma fram till. Vet ju att hon behöver folk.

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-11-24 / 13:31:48

Å vad mysigt med snö! I alla fall då den första snön kommer och den ligger kvar på marken orörd. Efter några timmar, eller högst några dagar, så har den ju ofta hunnit bli gråbeige och slaskig. :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: