TRÅKIGT...

2008-11-17, 10:33:12 / Kategori: Allmänt
Nu är jag riktigt gravt uttråkad alltså. Så här kan jag ju inte ha det fram till april. Måste sysselsätta mig med något, men vadå?
Har i alla fall ringt några viktiga telefonsamtal idag, skönt att ha det ur världen. Bla Arbetsförmedlingen. Tänkte ringa MVC också, men eftersom vi ändå ska ner till läkaren imorgon med Tindra så kan jag lika gärna gå in och boka en läkartid då. Får se vad de säger, man har ju hört att det är ruggigt svårt att bli sjukskriven för foglossning nu för tiden. Kanske inte av läkaren, men glitterpinnarna på Försäkringskassan brukar sätta sig på tvären.

Ska nog äta lite lunch och sen vila i soffan kanske. Är väl ingen som är hemma som vill komma på fika heller... Hrmpf...

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2008-11-17 / 10:42:02

Jag hade inga som helst problem att få igenom min sjukskrivning. Det var bara att skicka in papprena så var det färdigt. Och jag var sjukskriven från tredje gravmånaden och sen tiden ut.



Neej, Emil har inte ringt än. jag håller på att bli knäpp! :o)



Har fått Ludwig att somna nu en stund iaf. Skönt! :o) Ska passa på att fixa undan lite här hemma medan han sover. Sen ska vi ringa mormor och se om hon har tid att leka med oss. Ludwig har blivit lovad att han ska få bada i hennes stora badkar :o)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: