ZZZZZZ

2008-11-29, 10:39:20 / Kategori: Allmänt
Jag är så trött, det känns som om jag har ögonen fulla med grus. Har sovit superdåligt inatt, för jag trodde Tindra skulle kvävas eller nåt. Hon har andats jättetungt hela natten. Antingen korta häftiga andetag, eller så har det pipit i bröstet och halsen på henne. Vågade inte somna för jag var rädd att hon skulle kvävas i sömnen utan att jag märkte det. Dessutom hade hon hög feber mitt i natten, så jag har känt på henne flera gånger. Varm som en kamin lilla gumman.
Men tror ni inte på fan att hon vaknade kl 7 i alla fall?! Nu verkar hon ganska pigg, om man bortser från att hon låter som om hon har tuberkulos. Fantastiskt vad Alvedon kan göra underverk!
Vete fasen vad vi ska fylla dagen med...

Såg en bilstol på rea i tidningen idag. En Akta graco med bas för 799 kr. Priset gällde bara utvalda färger, men vad spelar det för roll. Det är vansinnigt billigt för en bra stol, så jag funderar på att åka och köpa den. Får se, måste ju ha någonstans att lämpa av lilla sjuklingen i så fall.

Ikväll blir det väl lilla Melodifestivalen för hela slanten. Inte alls mitt första val, men jag får väl offra mig för barnets skull. Har jag tur så somnar hon tidigt ikväll också, och då ska jag kolla på det senaste Grey´s anatomy avsnittet.

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-11-29 / 19:20:18

Hoppas lilla Tindra blir bättre snart!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: