DET VAR EN GÅNG EN MÅLARE

2008-09-15, 11:59:56 / Kategori: Allmänt
Nu är jag igång. Just för tillfället sitter jag och äter lunch, men är strax färdig och ska kasta mig ner i färgburkarna igen. Det blir finfint när det är färdigt tror jag. Vi har en fondvägg i sand bakom huvudänden på sängen, de andra väggarna går i offwhite. Hittade väggdekorationer på IKEA som jag tänkte köpa och sätta upp på den sandiga väggen. Eller så tar jag de brunfärgade och sätter på en av de vita väggarna. Får se vilken nyans de bruna går i, de kanske inte ens passar in. Annars blir det de svarta på beige vägg.

Nu är rasten slut!



Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-09-15 / 14:45:16

Hoppas att vi läsare får se bilder på hur det blev sedan! :)



Jo, Ahmet var också ganska skamsen då han såg de förkolnade smörgåsarna... Men jag kan lova dig att han fick en rejäl utskällning..! Så lätt kommer han inte undan, den här veckan ska jag sätta honom och vakta ugnen igen..tills han lär sig!!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: