1:A VÅNINGEN...

2009-04-07, 22:27:10 / Kategori: Allmänt


Nu är vi snart framme. Från och med imorgon så blir det inga fler hissbilder. Lite ledsamt faktiskt, för även om det har varit jobbigt den senaste tiden så kommer jag nog sakna bullmagen lite. Sen har jag ju ingen godkänd anledning till att vara fet längre menar jag :)

Är övertygad om att han inte hade stannat så länge där inne ändå, för det är ett våldsamt tryck neråt ibland. Jag måste flåsa som en gammal hund för att få luft. Han är nog lika redo att kika ut som vi är ivriga att få se honom nu. Vår lille sumo :)

Ska vara på Mölndal kl 7 imorgon. Måste väl upp vid 6 kanske och ta sista duschen med äckelsvampen. Skulle duscha ikväll och tvätta mig med Descutan eller vad den hette. En sån där bakteriedödande tvättsvamp som man ska skrubba hela kroppen med. Jisses säger jag bara... Den luktade inte hallon! Blev alldeles yr av spritångorna hahaha. Näsan sved också.
Spännande att se hur hungrig jag hinner bli imorgon. Har en och en halv timme på mig ikväll tills jag inte får äta mer. Sen är det bara vätska fram till 04 i natt. Så med andra ord, när jag vaknar imorgon så är det total fasta som gäller. Men jag måste ju kunna skölja munnen med lite vatten om jag blir alldeles uttorkad.
Ska försöka ta så många bilder jag kan. Jocke får tycka att jag är som en turist, han skäms lite ibland. Men man vill ju ha så många bilder som möjligt. Filmkameran ska med in i op-salen så att narkosläkaren får filma hela grejen. Särskilt om jag ska sövas.

Nej gott folk, dags att packa det sista och sen försöka sova. Känns fortfarande helt sjukt overkligt. Sista natten utan bebis...

På återseende mina vänner ♥

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-04-07 / 22:34:47

Jag önskar dig all lycka till i morgon och det ska bli kul att få bli uppdaterad igen när du är tillbaka. Kommer sakna ditt bloggande.

Hälsa lillprisen från mig och lill sessan ;)



Hoppas du får en god natts sömn, tänka sig att du får krama om din underbara lilla son i morgon.



♥massa kramar och lyckoönskningar från våran lilla familj♥



Och när du är tillbaka kanske sessan kikat ut också ;o) När är du hemma igen?

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-04-07 / 23:48:20

Lycka till imorgon!!! Så spännande...! :D

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-04-08 / 07:08:32

Lycka till nu!

Anonym
2009-04-08 / 12:03:57

Nu hoppas jag att du ligger med din lilla Elliot och bara myser. Jag tänker på dig/er!

Kramar

Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2009-04-08 / 12:04:55

Nu ligger du nog och myser med lilla Elliot! Jag tänker på dig/er!



Massa kramar

Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-04-08 / 21:25:19

Ett stort grattis till den lille önskar hela familjen jansson

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-04-08 / 21:36:45

Jag är så sjukt nervös! Hoppas allt gått bra för er! Kramar

Mia Fridh
2009-04-10 / 10:43:22

Hej hittade din sida. har fölljt den ett tag

Spännade

Siv o Knut
2009-04-13 / 14:00:05

Hej vi önskar er all lycka i er familj.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: