AWARD ♥

2009-04-05, 19:11:21 / Kategori: Allmänt
En trevlig lördagsöverraskning - jag har fått två awards! Den ena kom från Carolina, och den andra från Amanda. Tusen tack tjejer, I love you ;)



Då väljer jag att ge den vidare till

Johanna


Kanske snålt att ge den vidare bara till en blogg, men jag tror inte att ni andra tar illa upp. Följer Johannas blogg noggrant, eftersom även hon ska ha bebis nu i april, och vi har följts åt ett tag på en föräldrasida.

Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2009-04-06 / 11:31:35

Åhhh goa snälla söta Maria va glad jag blir!

Jag har legat lite på latsidan de sista dagarna pga internettrubbel och annat men nu är jag igåg igen!



Jag längtar tills jag får se din lilla Elliot! Kan bara tänka mig hur söt han kommer vara!

Massa kramar




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: