UTMANING!

2009-04-03, 12:05:23 / Kategori: Allmänt
Höll på att glömma att jag blev utmanad av Amanda igår.

Utmaningen består av att man ska svara på nedanstående utvalda frågor, och sedan utmana ytterligare fyra personer.

Fråga 1: Vilken mat äter du ofta?
Svar : Pasta, sushi, husmanskost

Fråga 2: När du är på kalas, är du den som sitter kvar eller hjälper du till att duka av?
Svar: Det beror helt på vem jag är hos och vilken typ av kalas det är.

Fråga 3: Var sitter du helst när du bloggar?
Svar: Vid vårt lilla datorbord med den stationära datorn.

Fråga 4: Köper du ofta trisslotter?
Svar: Gjorde det förr, men insåg hur minimal chansen var att vinna så nu gör jag det nästan aldrig längre.

Fråga 5: I vilken stad eller land har du haft din bästa semester?
Svar: Älskar London, och sen har jag ju varit i Turkiet x antal gånger.

Fråga 6: Vilken TV-kanal tittar du helst på?
Svar: Nu sen vi fick digitalboxen så är det TV4 fakta för hela slanten!


Jag utmanar

♥ Carolina
♥ Steffen
♥ Linda
♥ Marih

Steffen
BLOGG: http://tindras-pappa.blogspot.com 2009-04-04 / 19:19:41

Kan ju inte kopiera från din sida.... hrmf




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: