BILLIGT OCH BRA

2009-08-20, 13:53:49 / Kategori: Allmänt
Sitter här, fortfarande halvt bedövad i höger ansiktshalva. Detta trots att jag gick från tandläkaren kl 11. Han tar verkligen det säkra före det osäkra när han bedövar, det ska Gudarna veta! Idag följde halva tungen och höger näsborre med i bedövningståget.
Men en positiv grej var i alla fall att jag hade kommit upp till högkostnadsskyddet nu, så jag betalade bara halva priset. 495 kr gick det på. Plötsligt kändes det som om jag hade vunnit på lotto :) Nå, lite ska man väl ha när man går till tandläkaren på sin födelsedag?!

Elliot sover. Lilla apan... Han var väl trött efter ännu ett tidigt uppvaknande. Men jag ska fan inte klaga! När Elliot vaknade i morse hade syrrans lilla bebis inte ens somnat... Puh... Där kan man snacka om tuffa nätter!
Elliot fick inte sin morgongröt idag, eftersom vi hade lite bråttom till tandläkaren i stan. Han fick den som lunch istället, tillsammans med min hemlagade banan och kiwipuré.
Jobbigt bara att han har kommit på att det är kul att göra "PRRR" ljud med munnen när den är full med gröt. Vet inte hur många grötduschar jag fick...

Nu kommer snart lilla Tindra hem från skolan. Sen blir det födelsedagsmys med barnen resten av dagen!

Kim
BLOGG: http://kimmelim.blogg.se/ 2009-08-20 / 13:59:47

Haha, fast du har ju redan en garanterad design så du behöver inte delta här :P

Amanda & Oscar
BLOGG: http://glantan.blogg.se/ 2009-08-20 / 14:54:15

Grattis på födelsedagen!!!

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-08-21 / 15:51:26

Vet du, jag försökte faktiskt gratulera dig på födelsedagen igår, men efter att ha skrivit kommentaren 4 gånger och sidan hela tiden meddelade att det var något fel så gav jag upp!



Grattis så här efteråt i alla fall!



Kram!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: