DET ÄR DAGS FÖR FREDAGSMYS

2009-08-21, 23:12:34 / Kategori: Allmänt
Så här såg det ut tidigare ikväll när Elliot fick några majskrokar att roa sig med. Det blev hyfsat kladdigt efter ett tag kan jag säga :)







Äta äta äta! Till sist var han som en enda stor kladdig majskrok hela han. Men det var nog roligt för honom att sitta och pilla med dem själv medan jag diskade.

Hörde förresten nåt på radiostationen Bandit rock imorse. De diskuterade vilket som var deras tidigaste minne. En av killarna hävdade att han kom ihåg saker från när han var ca 2 år, medan de andra två inte ens kom ihåg sin skolstart i ettan :) Dessutom ringde det en tjomme in som påstod att han kom ihåg sin egen födelse. Jooo, ni läste rätt! Hahaha, att jag inte kissade på mig.
Jag har tänkt på det här ibland, om jag kan rota fram nåt minne från när jag var riktigt liten. Men alltså, jag tillhör nog skaran som börjar minnas saker först runt skolåldern. Men jag ska klura vidare på det här och se om det poppar upp nåt riktigt tidigt minne.

Vilket är erat tidigaste minne?


PS! Idag vände sig Ellioten förresten från mage till rygg flera gånger. Första gången trodde jag det var en slump, så jag vände tillbaka honom. Då gjorde han det igen, och denna gången såg han totalchokad ut när han hamnade på rygg. Undrade väl vem som rullade honom :) Lille skiten ♥



Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-08-21 / 23:54:48

Då jag var yngre kom jag bättre ihåg händelser som inträffade innan jag började skolan, men nu är jag inte längre säker på vilka minnen som är mina egna och vilka som har blivit berättade för mig. :S Jag minns i alla fall då jag var 5 år gammal och jag och min bästis ordnade med kanindop för hennes kaniner och det till och med bjöds på kanintårta. :)



syrran
2009-08-22 / 00:30:50

saker från kyrkans barntimmar

Amanda & Oscar
BLOGG: http://glantan.blogg.se/ 2009-08-22 / 14:08:05

Jag har många tidiga minnen, det första är nog från ett par månader innan jag fyllde 3 år. Då åkte vi nattåg till lappland och det var så spännande!

Kim
BLOGG: http://kimmelim.blogg.se/ 2009-08-22 / 14:18:08

Herregud vad enorma majskrokarna ser ut i jämförelse med honom! Typ krispiga bananer? :P




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: