DET ENA GER DET ANDRA

2009-08-08, 22:01:00 / Kategori: Allmänt
Helt plötsligt försvann jag i ett par dagar... Åkte till päronen i husvagnen i onsdags eftermiddag och kom hem igår. Var där med kidsen och hade två sköna dagar. Typiskt nog så blev det kanonfint väder igen och sommaren kom tillbaka. Jag får ju inte vara i solen nu när jag äter min penicillin. Man kan ju gråta för mindre... När det väl blir sommar igen så får jag sitta och uggla i skuggan som en annan gök :)

Hostar fortfarande lite, men det är absolut mycket bättre. Däremot hostade jag till mig nackspärr tyo i förrgår. Sträckte en muskel i nackan så illa att jag knappt kan vrida huvudet. Suck... Verkar som om hela jag håller på att förfalla. Det ena avlöser det andra. Nu hoppas jag att jag får vara frisk ett tag framöver. Planerar ju att komma igång med träningen igen. Ska köpa träningskort och även sätta igång med mina powerwalks igen.

Elliot har börjat sova som en klubbad säl. De två nätterna vi var i husvagnen sov han ca 11 timmar i sträck, utan mat! Helt galet. Men vansinnigt skönt. Även i natt i sin egen säng sov han ungefär 11 timmar. Han vaknade en gång tidigt på morgonen som han brukar, men jag gav honom nappen och då somnade han om. Lille gullet ♥
Nu sussar han gott i sin säng med sin köra gosefilt. Hoppas på ännu en låååång natts sömn.

Nu ska jag surfa vidare. Ska nog även korka upp en kall, alkoholfri öl och klunka i mig. Blev ju på så somrigt glatt humör nu igen :)

Johanna och Leo
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2009-08-08 / 23:17:41

Tro inte att jag glömt dig bara för att jag inte kommenterat på ett tag!;) jag är inne och tittar till dig och njuter av dina fina små!

Jag bara dör av att höra hur bra Elliot sover med tanke på att Leo fortfarande vaknat varannan till var tredje timme.... Bläää hehe

kramar

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-08-09 / 10:00:54

Jo, så är det nog. Typiskt skulle det väl vara! Stackare!

Vi har det ju iaf så här jämt. :oP Kan ju vara ute i solen men kan inte göra så mycket annat än vara hemma. Och blekfisar som vi är jag och Ludde så tål vi inte solen så bra heller så det blir mest skuggan. ^^




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: