JAG SKRATTAR INTE!

2009-08-13, 11:48:31 / Kategori: Allmänt
I natt var det dags för ännu ett nattuppvaknande. Vid fyra tyckte Elliot det var dags att dra igång roliga timmen med allt vad det innebär. Lek med nappen, högljudda tjut och konversationer med sig själv mm mm. Vårt tappra försök att lägga honom mellan oss i vår säng slutade med att han verkade tro att det var dags att leka tittut. Han drog filten över ansiktet flera gånger, och när jag drog bort den så att han skulle få syre så låg han där undet och tokflinade.
Visst, han är jättegullig och kommer undan med nästan vad som helst :) Fick muta honom med mat igen och sen tyckte han att han hade varit tillräckligt underhållande och somnade.

Undrar om det är tänder på G. Han dreglar som en jag-vet-inte-vad, och allt han får tag på åker in i munnen och gnuggas frenetiskt runt. Inte för att bajsblöjorna nån gång har luktat hallon, men idag var det bannemej helt vedervärdigt! Försöker kolla i hans lilla mun, men jag får knappt in fingrarna innan käkarna slår igen på honom och han biter mig som en utsvulten piraya.

Vi fortsätter våra ihärdiga försök att ha honom på mage. Nu har han verkligen värsta plattskallen. Men han blir så arg när han har legat en stund. Och han gör inte minsta försök att vända sig själv, utan han ligger bara kvar som en plattfisk på golvet och skriker. Försöker att lägga honom lite mer på sidan när han sover på natten, men han sprattlar ju runt efter bara en liten stund.

Måste svepa kaffet nu och sen dra upp Tindrisen ur badet.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: