LYXIGT

2009-08-11, 11:12:15 / Kategori: Allmänt
Idag fick jag sovmorgon igen. Hur gött som helst, så här trodde jag inte småbarnslivet skule vara :) Ellioten sov mellan 21.30 ca till 7 i morse. Efter en snabb amning och blöjbyte så somnade han om bredvid mig i sängen och vaknade inte förrän 9.30. Det kunde vara värre!

Idag blir det en hemmadag. Måste dammsuga (med min nya flashiga dammsugare) och tvätta lite. Det är lite skönt på ett sätt att vardagen är tillbaka igen. Visst är det skönt när hela familjen är ledig, men jisses, man har ju inga rutiner alls. Nej, det ska bli skönt att komma tillbaka till lite rutiner, både för oss vuxna och särskilt för barnen. I synnerhet Tindra. Det blir nog kalas nu när hon börjar ettan om 6 dagar :)

Sommaren är inte ens slut, men vi har redan börjat prata om nästa års semester. Då blir det förhoppningsvis en utlandresa igen. I år kändes det inte riktigt aktuellt när Ellioten var så liten. Men nästa sommar, eller kanske ut på hösten. Två veckor hade varit kanon, men man får väl se vad pengarna räcker till. Jag börjar väl jobba lite extra här framöver, och de pengarna planerar jag att lägga undan.

Nu sover Ellioten, så jag ska passa på att göra lite nytta!

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-08-11 / 11:49:25

Verkligen lyxigt! Och det gör underverk för humöret att få sova. ^^






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: