NEDRANS ONGE

2009-08-19, 22:08:21 / Kategori: Allmänt
Imorse började roliga timmen klockan 5 på morgonen. Ett fasligt högljutt "pratande" i sängen och en hel del gälla tjut gjorde att den trötta mamman inte kunde sova, hur hon än försökte. Istället trodde hon att hon skulle kunna mata sitt barn så mycket att han somnade av mätthet. Planen sprack, och barnet fortsatte sin högljudda konversation med sig själv. Han gjorde även en hel del lönlösa försök att leka tittut med sin mamma, men detta utan resultat. Efter en dryg timme, och bara ca 30 min innan mammans klocka skulle ringa så gav han upp och somnade som en sten. Behöver jag säga att mamman inte tyckte detta var det minsta trevligt?!

Var på Maxi med syrran en sväng. Skönt att ha med nån som tycker det är helt ok att bara strosa runt och pilla på saker och se om man bara springer på nåt roligt. Det kan man inte göra med Jocke, då får han andnöd. Snabbt ska det gå. Han är en riktig shopping-nazi :)
Hittade lite pyjamasar mm till Elliot. Köpte även såna där små tumlösa vantar. Det är ganska kyligt nu på morgonen när vi går till skolan med Tindra. Idag var det bara 10 grader ute. Usch...

Imorgon står det tandläkarbesök på dagordningen. Bläh... Och så fyller jag år! Kul att inleda födelsedagen med tandläkaren. Inte! Men men, jag måste ju dit. Blir lite krångligt dock, för mamma är sjuk och hon skulle passa Elliot. Vet inte alls om det funkar att ta med honom in. Tänk om han börjar gapa och skrika när jag ligger med en massa grejer i munnen? Det går ju inte. Kanske får Jocke ta ledigt nån timme och vara med Elliot.

Nu ska jag sova. Ögonen går i kors... God natt, på återseende imorgon!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: