SÅ HÄR ROAR VI OSS HEMMA...

2009-08-03, 14:33:05 / Kategori: Allmänt
.. med att klä ut Ellioten tjejacessoarer :) Hur kul som helst! Man får passa på nu när han är så liten och inte kan protestera. Han fick bara ett skeptiskt uttryck i ansiktet, men det var ju bara extra roligt!


Min lilla "dotter" :)


Imorse fick jag lov att ringa vårdcentralen. Hostade som en stolle i natt, skitjobbigt. Fick en tid på förmiddagen, men med restriktioner. Den här förbannade svininfluensan har ju fått folk att bli helt hyperparanoida. Herregud! Jag fick gå in bakvägen som en annan pestsmittad. Jag fick heller under inga omständigheter följa med innanför dörren när jag skulle betala besöket med mitt Visakort. Då tog sköterskan det istället och sprang iväg med det. Jag satt under tiden och hostade ut svininfluensabaciller i väntrummet... Löjligt tycker jag!
Fick i alla fall penicillin mot luftvägsinfektion, så ska det väl snart gå över. Vi håller tummarna att Elliot inte får samma skit som vi andra fått.

Nu är det en liten kille som kräver uppmärksamhet ♥ Dags att sticka!

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-08-03 / 16:16:23

Haha...förlåt att jag skrattar men vad överdrivet att behöa gå omvägar bara för att man hostar lite. :o)

Visst att man kanske inte ska sitta i ett väntrum och hosta i hundra år men inte ska man behöva gå in bakvägen.



Söt Elliot blev med diadem. ^^

Jossan
BLOGG: http://www.jozzan.bloggspace.se 2009-08-03 / 19:38:45

Men hihi! Vilken söt liten kille :-) Klart han ska få ha tjej saker i håret!



Skönt att du fått medicin nu och hoppas att det går över snart. Sjukt dock att du skulle behöva gå in bakvägen och så..



Kram Jossan

Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-08-03 / 20:56:10

Tyckte att vovsingarna såg ut som labbar.

Inte kul att hela tiden behöva tänka på vad man äter.

Kommer nog gå utför nu när jag ska jobba så mycket.

Nästa vecka har jag endast fredag och söndag ledig, kul.

Jag jobbar ju endast på kvällen en liten stund så jag har ju ändå hela dagarna också.

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-08-04 / 00:12:15

Jösses så söt han är!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: