SÅ MYCKET ATT SKRIVA, SÅ LITE ORK...

2009-08-30, 21:29:06 / Kategori: Allmänt
Det är så himla jobbigt när man är borta från datorn nån dag. Det blir så mycket att ta igen, i synnerhet på bloggen. Man ska berätta så mycket, allt som har hänt och allt lattjo man har gjort... Men det är inte så lätt när man är lite dement light och minuten efter att man gjort nåt så har man nästan glömt bort det :)

Igår var vi i Kungsbacka för att kolla i Röda korsets second hand affär. Hittade tyvärr ingenting denna gången. Förra gången fyndade jag massa fina saker. Men det är förmodligen väldigt olika från dag till dag kan jag tänka mig, hur mycket de har hunnit fylla på och så.
Efter det drog vi till Allum en sväng för att fika och handla lite mat. Vi hade bjudit över mamma och pappa på kvällen på middag, och för att se Män som hatar kvinnor.

Innan maten blev färdig satt Elliot med moffa i soffan och kollade på Finnkampen. Hur kul som helst hade de. Elliot är verkligen överförtjust i sin morfar!

Killsnack :)

 

Stor och liten...

 

Toker från Snövit och de sju dvärgarna kom hem till oss en stund :)

 

Idag var klockan ställd på 7 (borde vara förbjudet en söndagmorgon!) Tindra skulle spela sin allra första fotbollscup ute på Zenithgården i Björlanda. Upp och packa matsäck och iväg med hela familjen. Var inte så jättelockande eftersom det blåste och regnade lite när vi åkte. En kort stund funderade jag tom på om Jocke skulle köra hem mig och Elliot. Men vi stannade och fick en trevlig, om än lååång dag med många härliga fotbollsögonblick att minnas :)

 

Imorogn är det äntligen dags för mig att dra igång med lchf, eller low carb high fat som det står för. Var och handlade lite grejer så jag har rätt mat hemma de närmsta dagarna. Ska bli spännande att se om detta funkar! En himla massa fett är det ju.

Imorgon blir det nog en omelett med ost till frukost och lite grönsaker. Lunch kommer bestå av grillat kött från middagen igår, och en sallad. Till middag ska jag göra egna köttbullar och ev blomkålsmos till dem. Kanske även en gräddsås av nåt slag. Klämmer även in en avocado nån gång under dagen som mellanmål.

Hoppas inte regnet öser ner imorgon, jag skulle gärna vilja komma iväg på 5 km rundan. Ska ta mått och även bilder på mig hur jag ser ut nu. Kommer dock inte lägga ut dem här än, så modig är jag inte. Kanske senare om det verkligen funkar och man ser skillnad.

 

Nu ska jag surfa vidare lite och sen sova. Är helt trött i skallen efter den långa utomhusdagen på landet ;)

 

Fortsatt skön söndagkväll på er ♥

 


Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-08-30 / 22:35:48

Ja vi får skippa fikan och ta en sallad istället, vi får oxå promenera dit. Jag har bara 9 veckor på mig tills vi åker och jag vill minst gå ner 4

Jessica
BLOGG: http://mammajessica.webblogg.se/ 2009-08-31 / 08:14:00

Ja jag tycker den var superfrän :) Därför jag lånade den ;)

kramar!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: