SCHTÅRM...

2009-08-16, 21:48:29 / Kategori: Allmänt
... är precis vad det blåser ute. Värsta höstvindarna. Visst börjar man få lite höstkänslor nu? Löver gulnar, det är mörkare på kvällen osv. Tråkigt på ett sätt, för det känns inte som man fick någon ordentlig sommar i år heller. Men hösten kan ju vara ganska mysig också.

Igår var vi på middag hos min kusin Janette och henne familj i Falkenberg. Jättetrevligt, supergod mat och trevligt sällskap. Tindra var nog mest nöjd av oss allihop, eftersom hon fick ta in två hundvalpar och gosa med :)






Elliot fick en bitfot av mormor som snabbt blev populär :)


Idag var syrran och jag på IFK-matchen. Helsingborg stod för motståndet. Första halvlek var grymt underhållande och IFK glänste med Tobias Hysén i spetsen. Sen gick vi och köpte korv i halvlek. Medans vi stod i kön dundrade skåningarna in ett mål. En stund efter att vi kommit tillbaka till våra platser kvitterade de. Sen var det inte så mycket mer att hurra för i den matchen.
Men det är grymt kul och sjukt häftig stämning. När klacken sätter igång så är det nästan så man får ståpäls, så häftgigt är det!

Imorgon ska jag och Elliot följa med Tindra till hennes första skoldag som förstaklassare :) Spännande! Vi ska nog inte stanna så länge tror jag. Man kanske inte ens går med in i klassrummet, jag vet inte. Om vi nu ska göra det så hoppas jag att Elliot sköter sig och inte får nåt tuppjuck där inne.




Världens bästa storasyster läser saga för lillebror. KÄRLEK!



Amanda & Oscar
BLOGG: http://glantan.blogg.se/ 2009-08-16 / 22:10:35

Va mysigt de har!!!

Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-08-16 / 22:13:16

Visa inte valparna e så sugen på att skaffa hund Jag tjötar på fredrik i stort sätt varje dag, så att han inte får en chock den dan jag hämtar hem en(blir typ om ett år kanske)



du kan säga till att dom får ta med sig en vän om de börjar droppa av. Ju fler folk dessto bättre värdinne gåva till dig.



Jag räknade(om jag nu räknade rätt) att i augusti när jag tänkt att gå tillbax har jag tagit ut 150dar. Jobbar ju nu ca 25 timmar i veckan

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-08-16 / 22:34:44

Hehe, vad gulliga de är där de ligger tillsammans i sängen och läser! :) Två små sötnosar har du!



Jossan och Max
BLOGG: http://lillisensmamma.blogspot.com 2009-08-17 / 08:02:24

La la la la ingen höst här! :-D

Va goa dom är!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: