TOMT

2009-08-18, 09:07:42 / Kategori: Allmänt
Igår åkte Jocke till Stockolm för att gå på sin farfars begravning idag. Tråkigt att jag inte kunde följa med honom på ett sätt, men det blir för bökigt med båda kidsen när det bara är upp dit och vända i princip.
Så natten har spenderats ensam i en stor tom säng. Vet inte hur många gånger dock som jag har fått krypa ner till fotänden där Elliots säng står, för att ge honom nappen. Han sover så himla oroligt. Eller nej, det gör han inte, men jämfört med tidigare så tycker jag att det är oroligt. Han liksom låtsasgråter i sömnen, och så måste jag dit och stoppa i nappen. Innan så märkte han inte när han tappade nappen, men det gör han tydligen nu.

Idags kulle jag och syrran träffa vår kusin igen, men det blev inställt tyvärr. Hoppas vi kan ses senare i veckan. Men då återstår frågan vad man ska hitta på idag istället??


Tindra gjorde en partyhatt av en Nalle Puh servett igår :) Elliot fick naturligtvis prova den. Men han ser mest ut som en liten risplockare :)





Vet i alla fall hur jag ska få upp Tindra snabbt på morgonen utan en massa tjat och gnäll. Jag går in med Elliot och lägger eller sätter honom bredvid henne. Antingen så drar han henne i håret som han gjorde idag, eller så tjuter han det högsta han kan :) Då vaknar hon och tycker det är sååå mysigt med lillebror. Sen får de ligga och gosa en stund innan det är dags att göra sig iordning.


Elliot blir helt knasig så fort han ser kameran. Därför ser han lite halvt om halvt tokdum ut på den här bilden ♥











» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: