ÅRETS MYSDAG NR1?

2009-12-25, 18:23:29 / Kategori: Allmänt
Varje år så tänker jag att jag nog egentligen innerst inne tycker mer om juldagen än självaste julafton. Klart att julafton är supermysig också, men juldagen känns så mycket mer avslappnad och chill :) Man bara myser och pillar lite på sina julklappar, äter mer god mat och tar det allmänt lugnt.

Kände imorse att detta är nog den enda dagen på året då jag inte känner det minsta stress, utan jag känner att jag kan slappa hela dagen och bara ta dte lugnt. Inte städa och plocka, inte tvätta... Bara ren och skär kvalitetstid med familjen ♥ Underbart!

Vi fick en massa bra klappar igår, tack allihop! Är så himla nöjd. Det blev pengar, presentkort på Stadium, Apoliva schampo & balsam (hoppas inte jag kommer se ut som Apoliva-tjejen snart bara hahaha!) Den bästa klappen måste jag nog ändå säga kom från Tindras pappa. En helkväll - ett presentkort på restaurang och biocheckar! Och även ett erbjudande om barnvakt till Elliot den kvällen. Så himla superbra julklapp alltså, jag blev verkligen jättenöjd och överraskad. Kanske tom lite rörd... :)

Imorgon bär det av till lilla mormor för släktträff och ris a la malta. Ska bli kul att träffa allihop! Vi måste även fixa de sista julklapparna till Tindra som hon ska få på måndag när hon äntligen kommer hem! Har saknat henne så, trots att tiden har gått väldigt fort.

Nu ska jag fortsätta slappa med familjen. Hoppas ni andra njuter lika mycket av julen som vi ♥

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2009-12-25 / 18:37:29

Vad gulligt av Steffen :-) Låter som ni fått jättefina grejer och kan tänka mig att Tindra blir en mycket lycklig tjej på måndag när hon får mera klappar! kram

Tindra
2009-12-26 / 20:37:15

hej mamma i morgon komer jag hem fasst jag vil komma hem i dag jag ska hälsa från farmor och farfar från tindra.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: