DEN LILLA KANINEN

2009-12-20, 12:02:01 / Kategori: Allmänt
Ni är några som undrar var jag hittade den lilla bunnydräkten. På Lindex finns den. Var egentligen ute efter en liknande som såg ut som en drake, men den fanns inte. Så då fick det bli den här sötnosen istället :)

Hittade även den här tunikan som jag skrev om tidigare. Tänkte köpa den igår, men då var den inte på rea :( Kostade 249 kr kostade den. Så det blev raka vägen hem och så beställde jag den på nätet istället för 129 kr!

 

Ska ut den 8:e januari med ett gäng mammor, då planerar jag att inviga den. Dock var den inte så lång som jag trodde, så enbart strumpbyxor skulle nog vara olämpligt :) Men kanske ett par såna där blanka leggings.

 

Måste gå, ska banka skiten ur darlingen i TP på Wii :)


Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-12-20 / 17:54:44

läste på en sida att en kvinna ska ligga runt 20% fett

inte över 30%

idealet var 18 - 25%



Jag har en heldel fett att jobba bort.



muskelmassan bör inte ligga under 35% där behöver jag inte oroa mig så mycket med mina 45

Carolina - Vinn Presentkort på 500 kr hos Buffis Barnkläder!
BLOGG: http://carolina1979.se 2009-12-20 / 19:42:04

Men shit så mycket jag missat här inne, nu har jag äntligen gjort slag i saken och lagt till dig på Bloglovin iallafall - så jag inte missar ett endaste inlägg!



Supersnyggt har du fått här - och har jag missat att du lottat ut trasor! :( Attans då - jaja, får hoppas på fler chanser! Krya på dig och hoppas vi ses imorgon! kramar




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: