FÖRRESTEN!!

2009-12-14, 11:01:42 / Kategori: Allmänt
Jag tänkte lotta ut en liten sak här senare. Inget märkvärdigt, så ni behöver inte bli alldeles till er i trasorna där hemma :) Och apropå trasor så är det just en sån jag ska ge bort, som en liten tidig julklapp.

Ska måla en liten jultrasa och fota den, sen får ni bestämma om ni vill vara med i lotteriet eller inte. Vill inte kalla det för tävling, det känns så pretentiöst. Kanske inte ens nån som vill vara med överhuvudtaget :) Jag har ju trots allt inte hundratals läsare här på bloggen...

Ja ja, senare idag kommer en bild på jultrasan!

syrran
2009-12-14 / 20:27:18

jag vill ha den!

Jossan
BLOGG: http://www.jozzan.bloggspace.se 2009-12-15 / 09:43:23

Jag vill vara med i utlottningen :-) Se till o få upp en bild nu!!!



Kramis




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: